hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > فیلم| آخرین خبر از وضعیت جسمانی کودک سنگنورد اصفهانی

فیلم| آخرین خبر از وضعیت جسمانی کودک سنگنورد اصفهانی

وکیل خانواده غیاثی گفت : بنا بر نظر پزشکان، بازشدن چشم و یا حرکت گاه و بی گاه دست و پا، طبیعی و ناشی از واکنش‌های لحظه ای بدن است و آرمان نوجوان حادثه دیده همچنان در کما به سر می برد.

سید حسین دوازده امامی با اشاره به محرز شدن قصور و خطای انسانی مربی، داور، باشگاه و حمایل بند در این اتفاق گفت: شکایت خانواده غیاثی در 14 مهر رسما ثبت شد.

وی افزود: هیات کوهنوردی استان از برگزاری این مسابقه اظهار بی اطلاعی کرده در حالی که بنر تبلیغاتی این رقابت‌ها به مدت دو هفته در سطح شهر نمایان بوده است و نوجوانان از سه استان دیگر نیز در این رقابت‌ها شرکت داشته اند.
بیشتر بخوانید: 
مقصران پرونده سقوط سنگ‌نورد ۸ ساله مشخص شدند
باشگاه متخلف آرمان غیاثی ، تنها مجوز کوهنوردی و صعود در طبیعت را دارد
پرونده سقوط کودک سنگ‌نورد در دادسرای لنجان پیگیری می‌شود
 
علی اصفهانی دادستان اصفهان هم با اشاره به پیگیری قضایی این حادثه گفت:اگر هیات ورزشی، باشگاه یا گروه ورزشی مسابقات بدون مجوز برگزار کنند یا مکان برگزاری فاقد استانداردها و ایمنی باشد و اتفاقی حادث شود، مسوولان ورزشی یا باشگاه برگزار کننده جزو مسببان و مقصران حادثه هستند.
جمعه ۲۹ شهریور آرمان غیاثی هشت ساله بر اثر سقوط در حین مسابقه سنگ نوردی در باشگاه ایثار فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب اصفهان، مصدوم شد و اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد